CRITICII

Iohannis obosește poporul român cu discursul său lent și lipsit de substanță

Președintele Klaus Iohannis a ținut un discurs obositor în calitate de majordom al României, stârnind nemulțumire în rândul populației. Discursul său a fost marcat de vorbirea rară și de gândirea neclară, într-un stil pe care l-am văzut în repetate rânduri. Uneori, pronunția sa era greoaie, cu silabisire exagerată a unor părți ale textului.

Deși există persoane care vorbesc încet din motive medicale, împiedicându-i să vorbească mai rapid, în acest caz nu este vorba despre o problemă de sănătate, ci mai degrabă despre aroganță și narcisism. Un discurs arogant și al unui narcisist se recunoaște prin aceste elemente: vorbire rară, puternică, cu silabisire exagerată, și cu gesturi care îl indică pe vorbitor ca fiind centrul atenției, dovedind că nu este sensibil la ceilalți. Aroganții și narcisiștii doresc mereu să fie auziți vorbind, deoarece cred că reprezintă ceva important, ceva ce toți ceilalți ar trebui să asculte. Astfel, modul în care conduc discursul și cum se adresează arată că ei știu cum stau lucrurile, că cunosc adevărul și că au controlul, în timp ce noi nu suntem capabili decât să stăm și să-i ascultăm.

Sub conducerea lui Iohannis și în cadrul acestui proiect de reformă științifico-fantastic, România se îndreaptă încet, dar sigur către un dezastru în domeniul educației. În cadrul ceremoniei de semnare a decretelor pentru promulgarea legilor educației, Iohannis a reiterat discursul său lipsit de inspirație și plictisitor, în stilul obișnuit al său, vorbind rar și greșind anumite cuvinte. Acest proiect de reformă educațională, numit „România Educată”, susținut de Iohannis și de alți „mari gânditori” politici, se dovedește a fi un eșec, iar viitorul ne va arăta dacă a fost un pas înainte sau un pas înapoi.

În ciuda faptului că Iohannis se declară încântat de realizarea acestui proiect, numindu-l „un angajament îndeplinit”, este evident că este un eșec. Pe lângă faptul că plagiază titlurile de cărți ale altor autori, precum Anna Seghers, Iohannis construiește un sistem educațional fără conținut real, lipsit de profunzime. Educația din România se confruntă cu probleme grave, iar această clasă politică coruptă și lipsită de viziune contribuie la prăbușirea sistemului de învățământ.

Prin acest proiect numit „România Educată”, Iohannis și administrația sa încearcă să legalizeze corupția prin exprimări vagi, interpretabile și atacabile, care duc la dispute și neclarități în sistemul de învățământ. După șapte ani de mandat, Iohannis a reușit să finalizeze acest proiect eșuat, iar acum se pregătește să înceapă un nou proiect numit „România Dreaptă”. Cu toate acestea, este important să ne amintim că dreptatea nu poate fi obținută prin sloganuri și discursuri goale, ci prin acțiuni concrete și schimbări reale în societate.

Related Articles

Back to top button